wtorek, 27 listopada 2012

Podziekowania na kazda okazje




Aby uczcić święto Twoje,
Biegnę dziś po kwiaty moje. 
Chcę za wszystko podziękować 
i Cię, Kotku, wycałować.


Będę patrzył w Twoje oczy
I całował usta Twe, 
I dziękował będę Bogu, 
Że Ty ciągle kochasz mnie!
Chociaż Jesteś-gdzieś daleko 
Jedno małe,krótkie słowo 
Podarować Tobie chcę. 
Za obecność,miłe wpisy, 
Za sympatię,którą czuję 
Za to,że po prostu Jesteś 
Za to właśnie Ci DZIĘKUJĘ...

Droga życia nie jest prosta,
czas w miejscu nie stoi.
Wiec bardzo Ci dziękuje,
za to, że Jesteś,
Przyjacielem moim.
Przyjaźń to, wdzięczne słowo,
Przyjaciel, to rzecz święta,
dzieli nas droga, lecz serce zawsze
O TOBIE pamięta...


DZIĘKUJĘ BARDZO 
I SERDECZNIE
JA TU Z WAMI
BĘDĘ WIECZNIE !!!


Dziękuję Ci Mój Kotku,
za czas spędzony słodko,
za tak radosne i niezapomniane chwile,
które spędziliśmy tak czule i mile.
Za uśmiech którym mnie obdarowałeś,
i czas, który tak chętnie dla mnie poświęcałeś,
i choć dogadać się czasem nie potrafimy,
to jednak spotykać się dalej musimy,
i chcę dalej przebywać z Tobą,
bo jesteś dla mnie tak ważną osobą!


Dziękuję Ci, za cudowne chwile 
spędzone razem, które były i będą.
Dziękuję Ci, za każdy promyk słońca,
który wprowadzasz w moje życie.
Dziękuję Ci, za Twe słodkie usta,
co mnie namiętnie całują i za Twe
dłonie, co mnie czule obejmują.
Dziękuję Ci, za tyle chwil zrozumienia,
drobne gesty i uśmiechy szczere,
które w moim sercu otuchy dały
wiele. 

Dziękuję Ci, za miłość, którą
mnie obdarzyłeś 

i że Jesteś zawsze przy mnie 
kiedy Cię potrzebuję.
KOCHAM CIĘ!!!

Dziękuję Ci za szczęścia chwile,
I za radosne serca drżenia,
Za najpiękniejszych wspomnień tyle,
I za tęsknoty, za marzenia  .

Za słońca wschody i zachody,
Gdy niebo złotem czerwienieje,
Za ciepło lata, zimy chłody,
I za wiosennych snów nadzieje.
Za migot gwiazd i sierp księżyca,
Wspomnieniem skrzące się na niebie,
Za to, co zawsze mnie zachwyca;
Za Twoją miłość i za Ciebie!


Dziękuję i tak nieporadnie się rewanżuję
Twoje wiersze czytam na jednym wdechu
i zawsze na ustach uśmiechu
są jak perełki z łez wyczarowane
w piękne wersy wplecione
kokardą obwiązane.
Dziękuje za każde Twe słowo,
Dziękuje za każdy Twój gest..
Dziękuje za to że jesteś.
I kiedy Cie nie ma dziękuję Ci też.
Jak dzień i noc,słońce i deszcz,
zaplatają krąg magiczny
Ty sprawiasz że każda życia chwila,
ma odcień radośnie śliczny…
Upojnie czytać nawet zwykłe Twe cześć..
Bo w prostych,serdecznych słowach.
Magiczna siła jest.

Dziękuję za to, że jesteś tu
Za każdą chwilę jak ze snu
Za ciepły dotyk w zimny dzień
Za troski, które odsyłasz w cień
Za bliskość Twoich ust we śnie
Za każdy chłodny oddech Twój
Dziękuję za to, że jesteś tu

Dziękuję Ci za to, kim jesteś
i za to, kim ja stałam się dzięki Tobie.

Dziękuję za to, że jesteś,
kiedy twój cień okrywa mnie swoim światłem,
ja wtulona w nowy sen zasypiam bezpiecznie...

Dziękuje za Twój uśmiech, 
otwarte okno Twego istnienia. 
Dziękuje za Twe spojrzenie, 
zwierciadło Twojej uczciwości. 
Dziękuje za Twoje łzy, 
które są znakiem, 
że dzielisz radość lub smutek. 
Dziękuje za Twoją rękę, 
zawsze wyciągniętą, 
aby dać lub otrzymać. 
Dziękuje za Twoje objęcia, 
które są szczerą gościną Twojego serca. 
Dziękuje za Twoje słowo, wyraz tego, 
co kochasz i w czym pokładasz nadzieję. 
Dziękuje, że Jesteś.
Helen Oshiro 
Dziękuję… że jesteś… obok…
Dziękuję… że o mnie pamiętasz…
Za każdy dzień dzisiaj…
serdecznie pozdrawiam…
Ciepłego buziaka i trzy…
serducha zostawiam


Dziękuję, 
że zawsze mogę na Ciebie liczyć
nie zależnie od dnia czy godziny
jesteś! 

I mogę na Ciebie liczyć!
Dziękuję Kochanie i bardzo Cie proszę
niech tak już na zawsze zostanie!!


Dziś podziękować Ci chcę 
Za miły gest sympatii.
Za znak, który dajesz mi co dnia.
Nieważne czy kiedyś spotkamy się,
Nieważne czy kiedyś się poznamy gdzieś...
I żadne słowa,
I żadne gesty,
Nie oddadzą tego co powiedzieć chcę.
Za dobre słowa i szczęśliwe dni........
DZIĘKUJĘ CI.

Jesteś jak oddech ziemi,
zroszony rannym deszczem.
Jesteś jednym słońca promieniem,
który świeci mi jeszcze.
Jesteś jak słowik, który
co dzień do mnie przylatuje
Jesteś...!
I za to Ci dziękuję.


Jeśli to prawda co mówią, 
to jesteś moim szczęściem. 
A co mówią?  Mówią, że szczęście to ktoś,  
dzięki komu wiesz, że żyjesz.  
A ja właśnie dzięki Tobie żyję.  
Ty pomogłeś mi się narodzić ponownie.  
Teraz znowu potrafię kochać i marzyć.  
Dziękuję!

Niechaj szczęście wnika
w serce i miłością płonie.
Nie wypuszczaj szczęścia.
Ściskaj mocno dłonie.

Obejmując myśli,
Ciepłymi nutkami
Za serdeczność wielką,
Czułe, dobre serce
Niech zostawią Tobie,
Szczęścia jak najwięcej...

Podziękować bardzo chciałam, 
że w waszych sercach zostałam,
że czytacie moje wiersze,
choć istnieją piękniejsze,
że komentarze zostawiacie,
a później znów tutaj wracacie.
Pragnę podziękować każdemu z Was,
za Wasz cenny czas,
za Wasze miłe słowa,
dzięki którym napełnia mnie energia nowa.
I nowe wiersze powstają,
dla wszystkich co ten profil odwiedzają.
To dzięki Wam,
wierząc w dobro,nadal trwam. 

I będę pisała dla Was drodzy moi, 
A zrozumie mnie ten 
kto też okazywać uczuć się nie boi.
Pragnę podziękować Ci za 
Uśmiane dni, wieczory nie senne.
Za całkiem nowy świat 
Za zimowe łąki wiosenne 
Chcę podziękować Ci 
Za urok minionych już chwil 
Za dobre i rozumne serce 
Z prośbą o więcej 
Dziękuję Ci za niepewność 
Za wyszukaną ciekawość 
Za moje oczy pogodne 
I za ciepłem płonące pochodnie 
Przyjaźni naszej wyobraźni 
Ale i chwil dotkniętych prawdą 
Dziękuję Ci za zrozumienie 
Za zapomnienie, za zawstydzenie 
Dziękuję za tchnienie nadziei 
Że coś się zechce, że coś się zmieni 
Za piękny uśmiech i te oczy, co czuję 
Za to, że jesteś - po prostu dziękuję
Przyszłam dziś Ci podziękować,
ciepłych słów nie pożałować !
Zostawiam też serduszko
i powiem Ci coś na uszko
Myślą, mową, czynem, gestem
dzisiaj z Tobą będę ...jestem !
Za Twą pamięć, miłe słowa
zawsze w sercu Cię zachowam.

Rano codziennie od nowa
w przebudzeniu się rodzę
w dzień rosnę dojrzewam
południem rozkwitam
więdnę powoli wieczorem
nocą całkiem usycham
aby umierać przed świtem

skazany na ileś odrodzeń
nieśmiało otwieram oczy
na słońce deszcz i na wiatr
na wszystko co spotkam po drodze
na taki jaki jest świat

na szarość bezdenną za oknem
na mgły jak brudna wata
albo na promień słońca
sączący się zza firanek
w pogodny ranek

i już wiem że po nocy
dla tego jednego poranka
kiedy znów się obudzę
warto otworzyć oczy
by śpiewać tańczyć i mówić
dziękuję
dziękuję
dziękuję!


Są słowa których mówić nie należy
takie, których się nie zdradza,
których głębi nic nie zrani,
nie pogubi, nie postrada.
A więc powiem prosto z mostu.
Bo ja wiem, zrozumiesz przecież.
Ja dziękuję Ci po prostu za to,
że naprawdę jesteś.


Tyle jest dni -dziękuje Ci...
Tyle nocy spędzanych,
wieczorów rozpalanych.
Radości, szczęścia nie zliczę.
Dlatego usta szepczą
KOCHAM nawet kiedy milczę...
Tyle złości, smutku, łez zazdrości
- przepraszam -
i za słowo złe, błędny gest.
Lecz Twój jestem w każdym momencie.
Będę przy Tobie,
będę walczyć o wieczność zawzięcie.
Gdy w nocy krzykniesz - odgonię złe sny. 

Gdy spytasz,
co jest wieczne - odpowiem, że MY.

Za wszystkie wspólne chwile,
za pyszne ciasta i przesmaczne
kotlety, i za całe moje życie
dziękuję Ci.


Wdzięczności jaką czuję
nie umiem wyrazić w wierszu,
lecz za Twą przyjaźń dziękuję,
bo ona jest w mym sercu.


Wiem ze o mnie pamiętasz,
moje serce to czuje,
więc powiem Ci krótko
DZIĘKUJĘ.

Wysyłam do Ciebie posłańca
z dużymi białymi skrzydłami,
by złożył u stóp Twoich
mą przyjaźń
ze wszystkimi moimi
troskami i radościami.
I jeszcze o jedno poproszę
Anioła, co z Tobą obcuje,
by za to że jesteś zawsze u mnie
przekazał Ci moje
D Z I Ę K U J Ę


Z otwartym sercem
do Ciebie przychodzę
Trudy powszednich dni
Ci wynagrodzę.

Podziękuję oczom
co na świat patrzyły
Podziękuję rękom co
do mnie pisały…

Z otwartym sercem
do Ciebie przychodzę
Trudy powszednich dni
Ci wynagrodzę.
Podziękuję oczom
co na świat patrzyły
Podziękuję rękom co
do mnie pisały…
Dam uśmiech
pochmurnej twarzy,
Dam Twej duszy…
co tylko wymarzysz
I będę szczęśliwa,
że dać Tobie mogę…
Uśmiech i szczęście
nie jakąś trwogę.
że Jesteś dziękuję
Na mojej stronie zawsze
Cię oczekuję.

Za Twoją obecność...
Serdecznie Ci Dziękuję,
dobroć Twojego serca,
Swoim sercem – Czuję.

Wrażliwość Twojej duszy
tak Mnie wzruszyła,
że w Moich smutnych oczach,
łza się zakręciła.

I choć zamglone oczy,
choć serce w rozpaczy,
gest Twojej obecności
dużo dla Mnie znaczy.

Bo Wiem,że Sama nie Jestem,
dopóki Mam Ciebie...
Wiem,że wciąż Jesteś blisko...
by wesprzeć w potrzebie...


Za Twoje serce subtelne jak stokrotka
Dziękuję , za chwile radości
Oby zawsze trwały
Jeśli kiedyś pomyślisz, że jest Ci źle
A wszystko jest nie tak
Że wszyscy są obojętni na to co czujesz
Pomyśl, że jedno SERCE ....JEST
przyjacielem .
Powróci zawsze kiedy się do niego
uśmiechniesz.
Przybiegnę ,zrozumie, przytulę . 


Za wszystkie wspólne chwile,
które były bardzo miłe,
za lody razem zjedzone
i przygody szalone,
chcę ci podziękować dziś
i powiedzieć, że jesteś słodki jak miś












































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz