poniedziałek, 21 maja 2012

Wierszyki na Dzień Chłopaka

30 września Dzień Chłopaka



Diabełku mój kochany. 
Nastaw uszka, wystaw rogi, 
bo mam Ci coś ciekawego do powiedzenia. 
Że czas płynie, świat się zmienia, 
a ja Cię kocham bez wytchnienia.

Dzisiaj Dzień Chłopaka,
więc Ci ślę buziaka.


Dziś Święto obchodzi Najdroższy Chłopak, 
niech los mu z kwiatów życie uplata, 
niech nie da poznać żadnych trosk 
i rzuci pod nogi pieniędzy stos.

Dziś wybaczcie nam dziewczętom,
bo jest przecież wasze święto.
Dla nas książki, ciężka praca,
Nic nie znaczą w Dzień Chłopaka.
W dniu dzisiejszym, uroczystym,
Chce być każda mądrym, bystrym
I pamiętać o chłopakach,
O ich świecie, o ich latach.
Aby nie zapomnieć dzisiaj,
Każda z nas chce o coś spytać,
Co by każdy z was chciał dostać,
Uwzględniając tez riposta.
Skoro dzisiaj świętujemy,
To się uczyć nie będziemy.
Więc naukę zostawiamy
I życzenia wam składamy.
Abyście piękni i mądrzy byli
I radośnie, w podskokach do szkoły pędzili.
Pomyślności, szczęścia, zdrowia,
To od siebie każda doda.
Gdy uczennicom się przypomni,
To wam kupią prezent skromny.
My dziś o was pamiętamy,
Dlatego coś dla was mamy.

Dla fajnego chłopaka
mam wielkiego buziaka!


Jestem mała różyczka...
Wypadłam z koszyczka...
Nie umiem winszować
tylko mojego Chłopaka mocno pocałować.


Od kogo dla kogo, co komu do tego. 
Serce będzie wiedziało od kogo dostało. 
Wszystkiego dobrego w dniu Chłopaka.          

W chłopięcym już to stwierdzisz wieku,
Że świat wciąż robi Ci na przekór.
Na drodze życia już od razu
Znaki zakazu:
Nie wolno piłką rzucać w okno!
Nie wolno kąpać się bo mokro!
Nie wolno kłamać w życie wiośnie!
Nie wolno kląć, aż się dorośnie!
Nie wolno palić ani pić,
Bo wciąż Ci mówią wstydź się, wstydź!
Gdy w wiek męski zdołasz zmienić
Tę młodość szkolną i mozolną,
Wolno Ci się będzie ożenić
I znów Ci nic nie będzie wolno!


W Dniu Chłopaka życzę Ci, abyś zawsze służył mi:
SIŁĄ gdy popsuje mi się odkurzacz,
ŚMIECHEM gdy mnie życie zacznie wkurzać,
RADĄ gdy popadnę w wątpliwości,
CIAŁEM gdy zapragnę też miłości!!! 


W DNIU TWOJEGO ŚWIĘTA
chcę abyś wiedział że jest ktoś kto o Tobie pamięta...
By słoneczko na niebie zawsze dla Ciebie świeciło...
By smutku żalu i bólu nigdy w Twoim życiu nie było
By ptaki zawsze pięknie dla Ciebie śpiewały..
A w serduszku wiecznie ogień miłości się palił.

W dzień dzisiejszy chłopaku miły,
niech Ci płyną życia chwile,
z duszy, z serca, z całej siły.

Z okazji Dnia Chłopca życzę Ci: 
Gwiazdki z nieba, 
Kasy ile potrzeba, 
Samych radości, 
Ze mną czułości. 
Zawsze miłości, 
Spełnienia marzeń,
Niezapomnianych wrażeń.

Z okazji Święta Twego  
życzę Ci Skarbie szczęścia wielkiego...
kilka pieszczotek przesyła Twój Kotek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz